Szerelem első látásra? Sokan kételkednek benne pedig az első négy perc, azt mondják, ez határozza meg személyes benyomásainkat és kapcsolataink sorsát. Ebben a mindent eldöntő négy percben kimondott szó, megjelenés és összhatás alapján alkotunk véleményt és hozunk döntést sokszor egy életre: randevún, állásinterjún és csak úgy döntéseinknél általában. Ennek ellenére sokan nem mérik fel az első lehetőség adta felelőséget, mert azt hiszik másodszor majd könnyebb lesz. Pedig ritkán és keveseknek adatik meg az a második esély.
Mégis mire elegendő ez az átlagos négy perc? Mik azok a paraméterek, amelyekkel egy potenciális partnernek készülnie kell a jól összeállított ajánlata mellé? Mik azok a szükségeses pluszok, amelyek összesítése alapján négy perc alatt elköteleződésre bírja, a magát racionális gazdasági szereplőnek tartó döntéshozót? Vajon a döntés minden szereplője tisztában van azzal, hogy a kölcsönös elköteleződés milyen kényesen húzódik meg a szimpátia és a bizalom határvonala mentén és ezek vajon miért lesznek apróbetűs lábjegyzetek közé rejtve a szerződésekben?
Tudják-e , hogy a kemény munkával felépített és működtetett vállalkozásunkra, szolgáltatásunkra minden hangosan reklamáló ügyfél, barát mögött további 24 néma, csendesen fortyogó de szintén elégedetlen vendég, haver áll, aki ha nem is panaszkodik nekünk , de kb másik 8 emberrel osztja meg negatív tapasztalatát rólunk.
És ha a fortyogók tudják, képesek–e, akarnak-e visszajelezni nekünk, dolgoznak –e azon, hogy nekünk velünk együtt adjanak választ a felmerült problémákra, arra hogy a közös piacunkról minden egyes némán kikullogó, elégedetlen ügyfelünk mihamarabb visszatérjen hozzánk. És ha igen sikerül-e a közös stratégiaépítés mellett együtt „legendás„ szolgáltatóvá válniuk? Van-e árunk, önértékünk, amit nem csak rombolni lehet, de felépíteni is?
Mindanynian piacokról élünk. A húspiactól, a lakás, autó és házasság piacán egyaránt szolgáltatások sorát vesszük igénybe és kínáljuk. A szolgáltatás nem egy krumpli. A szolgáltatás, az önérték egy láthatatlan és komplex termék. Ahogy egy megbízható tudással megkomponált ételsor, a tiszta teríték az életet is széppé teszi és visszavonzza a vendéget, úgy kell művészien szépíteni saját életünket is.
Azt hiszik felesleges beruházás? Túl drága?
Piackutatók azt találták, hogy az emberek általában négyszer gyakrabban váltanak szolgáltatót nem a megfelelő szolgáltatás minősége miatt az emberek, mintsem a szolgáltatás ára miatt. Akkor mire várnak?
Azt hiszik felesleges beruházás? Túl drága?
Piackutatók azt találták, hogy az emberek általában négyszer gyakrabban váltanak szolgáltatót nem a megfelelő szolgáltatás minősége miatt az emberek, mintsem a szolgáltatás ára miatt. Akkor mire várnak?
A piacokon nem csak hogy sokan vannak, de már azok is szép számmal sorakoznak, akik tudják kitől és mit akarnak letenni az asztalra 120%-ban. Vajon a már meglévő kritikus tömeg , miért nem kommunikálja kellő hatékonysággal elvárásait? Hogy a kereslet és a kínálat egyaránt elmozduljon a „muszáj- piactól a lehetséges” piacokon fellelhető igények felé.
A ma embere már rég nem a hiánygazdaságra alapozza elvárásait, minőségi és választékos szolgáltatást akar, gyors és figyelmes kiszolgálást, azonnali vissazjelzéseket vár el on line. Aktívabb a neten, mint a való életben.
Kiszélesített, tanulással megszerzett ismereteinket a régi utakat könnyebbé tehetik és a felszabaduló energiát érdemes újra befektetni, semmint veszni hagyni. Ugyanis ha a szabadon maradt kapacitásunkat engedjük új kihívások felé kacsingatni, akkor ne lepődjünk meg magunkon.
Mert lehet, hogy a régóta ismert hely, egy régi ötlet, közeli személy kerül új megvilágításba, mert adtunk esélyt arra, hogy új oldaláról ismerjük meg.
Mert lehet, hogy a régóta ismert hely, egy régi ötlet, közeli személy kerül új megvilágításba, mert adtunk esélyt arra, hogy új oldaláról ismerjük meg.
Estek már szerelembe első látásra? És másodikra?
Coaching és Tanulás. Tréning és Tanfolyam. Saját Tálca. Saját Önérték.
Coaching és Tanulás. Tréning és Tanfolyam. Saját Tálca. Saját Önérték.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése